שלום רב, אנו רוצים לעשות בבניין שלנו תמא 38 (תיקון 3). היזם מוכן לשלם כסף, כ"פיצוי", לדיירים כדי שהפרויקט יצא לפועל. שאלותיי: 1. האם על הכסף שנקבל יצטרך לרדת מס? 2. האם הכסף שהיזם משלם לדיירים כפיצוי נחשב לו כהוצאה מוכרת?
שלום רב,
על הכסף שתקבלו תיהיו חייבים במס.
התשלום הכספי שהוא משלם אינו מוכר כהוצאה עפ"י הוראות התמ"א
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כדי לענות על שאלות מיסוי כאלה נדרשים פרטים נוספים. מוצע לפנות לייעוץ מומחה מס באופן פרטני. עם זאת אם יש לך רק דירה אחת בפרוייקט מדוע שלא תעשו שימוש בעסקת התמ"א בפטור הקבוע של התמ"א? בהצלחה...
המשך תשובה