אנחנו גרים בנתניה בבית משותף ובו 3 דיירים. שטח המגרש 503 מ"ר. מתוך זה בנוי: דייר א 170 מ"ר. דייר ב 50 מ"ר. דייר ג 130 מ"ר. האם אנחנו יכולים להכנס לתוכנית תמ"א 38 לתוספת בניה וחיזוק הקיים מבלי להרוס. בגדול - כמה אפשר להוסיף ?? מה העסקה שמציעים הקבלנים בעסקאות מסוג זה. אשמח לתשובתך . כדי לבדוק התקדמות בעניין. תודה - בני
שלום רב,
ברור שניתן לבחון אופציה לחיזוק הבניין לצורך כך יש לבחון את קווי הבניין מקווי המגרש ולראות כמה ניתן להוסיף בכול קומה והאם כדאי כלכלי
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בוודאי שאין בעיה למכור לפני החתימה. גם אחרי החתימה- לא אמורה להיות בעיה, תוודא רקר שההסכם עם היזם אינו מגביל אותך בעניין זה. בתקופת הבניה- בלתי אפשרי. הבנק המלוואה אינו מאפשר, אלא במקרים מיוחדים וככ...
המשך תשובה