נשמח לדעת האם יש צורך ברוב מסויים לצורך מינוי נציגות לתמ"א 38? או שמא מספיקה העובדה שיש רוב של יותר מ66% מדייר הבנין התומכים?. יש הגורסים אצלנו בבנין כי נדרש רוב של יותר מ80% לצורך מינוי נציגות . בברכה יונתן
שלום רב,
לצורך מינוי נציגות לתמ"א 38 נדרש רוב רגיל בלבד.
חשוב להבהיר, כי מהות הוועד הינה קידום התהליך קרי איתור יזם, מפקח ועו"ד שילווה את בעלי הדירות.
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אני מניח שאתה לא בדקת לפני שחתמת ואני מניח שגם המשכיר לא בדק. מאוד קשה לדעת את זה. יש הרבה בניינים ברחוב. בערים מסויימות זה יכול להגיע גם למחצית הבניינים. על כן ומשזו המציאות, נראה לי שאם לא צוין במפו...
המשך תשובה