2 בניינים מחוברים בתפר-בית משותף על חלקה אחת. בכל בניין 12 דיירים. האם הכלל הוא שלכל החלטה בתמ"א 38/2 התנאי הנדרש הוא 80% סה"כ, אבל בתנאי שבכל בניין יהיה לפחות 66.6% ?! שאחרת יכול להיות רוב 80% בעוד שבבניין אחד לא יהיה אפילו 66.6%?.
שלום רב,
ככל ומדובר בבית מורכב עפ"י הגדרה (שני אגפים שונים) ניתן יהיה בתנאים מסוימים לחשב את הרוב הדרוש לחיזוק ו/או הריסה בכל אגף בנפרד. בין התנאים אשר נבדקים הם; האם ניתן מבחינה פיזית לחזק כל אגף בנפרד והאם הזכויות של האגף השני לא תפגענה.
בכל מקרה אמליץ לפנות לייעוץ פרטני בעניין זה וזאת כדי לבדוק את מבנה הבניין, אופן רישומו והתכנות פרויקט לחיזוק ו/או הריסה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עליך להזמין מומחה שיבדוק מהיכן הנזילה ומי אחראי לה. אם זה כתוצאה מעבודות החיזוק אז יש להוציא דרישה ליזם ולבקש לתקן וכל שלא יתוקן לתקן בעצמך ולתבוע העלות מהיזם. בהצלחה...
המשך תשובה