שלום, האם יש אפשרות לעשות שיפוץ בתוך הדירה עצמה במהלך התמא 38? האם זה בסדר שמנהל הפרויקט של תמא 38 יכול להיכנס לדירתי בלי ידיעתי והסכמתי? אשמח לדעת את הזכויות שלי כבעל דירה במהלך תהליך תמא 38.
מאיה שלום,
אנחנו מסדירים את התנהלות היזם/ קבלן בזמן ביצוע העבודות במסגרת ההסכם וקובעים הוראות ברורות לעניין כניסתו לדירות הקיימות (שחייבת להיות בתיאום מראש), לוחות זמנים לעבודות כולן, מועדי תחילה וסיום של העבודות במהלך ימי השבוע, הגבלת משך הזמן בו תופסק אספקת החשמל/ מים, הגבלת משך הזמן בו תוגבל/ תימנע הגישה לדירה וצמודותיה וכד׳. בברכה. עו״ד דן הלפרט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

15 מתוך 16 זה רוב מספיק להגשת תביעה בלשכת המפקח/ת על רישום הבתים המשותפים בטאבו. זה לא תפריד שלכם להגיש תביעה אלא של עורכי הדין שישכור היזם . עליכם להתקדם ולהגיע להחלטת ועד להיתר בניה ורק אז לנקוט הלי...
המשך תשובה