פרויקט הבניין עבר לידי כונס נכסים. ישנן עדיין עבודות שיפוץ שטרם בוצעו בדירות הקיימות ולא נראה כי יבוצעו בקרוב, אם בכלל. שאלתנו היא: אם הדיירים יבצעו את העבודות בעצמם מכספם ויגישו קבלות, יש מצב שיקבלו החזר על הוצאותיהם כשיגישו לכונס או מי שאחראי?

לא בהכרח. אם לא יהיה מאן להחזיר אז לא ניתן יהיה להחזיר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היזם מקבל יפוי כוח מבעלי הדירות לשם הגשת התביעה נגד הדייר. היזם מטפל ומממן ומנהל את ההליכים המשפטיים בתביעה למרות שפורמלית מי שמופיעים כתובעים הם בעלי הדירות כנגד הדייר....
המשך תשובה