שלום. אני גרה בבניין של 9 דיירים וכולנו עושים ממד ומרפסת ומשלמים עליהם. אם אני מוכרת את הדירה תיכף עם סיום הבנייה מאיזה מיסים אני פטורה? או שהפטור הוא רק אם מחכים איזושהו זמן עד למכירה? תודה
ללא קשר לבניית הממ"ד והמרפסת יש לבחון אם את זכאית לפטור ממס שבח. ככל וזו דירתך היחידה סביר להניח שכן אך בכל מקרה הייתי ממליץ לך להיוועץ עם עורך דין טרם המכירה.
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

תוקף היתר ניתן להרבה יותר זמן. אולי אתה מתכוון ל "צו להתחלת עבודה" הנהוג בחלק מהרשויות. בכל מקרה ניתן להאריך את התוקף בפניה קצרה ופשוטה לעיריה. בהצלחה...
המשך תשובה