שלום בבניין שלי עודים תמ״א ורוצים לקחת מהצד שלי חצי מטר מהסלון שזה משמעותי לטובת מעלית ונותנים מרפסות וממדים לכל הבניין האם יכולים לחייב אותי לחתום כי זה לא נחשב פיצוי כי כולם מקבלים אותו דבר ובנוסף לוקחים מהצד שלנו מהדירה
שלום רב,
ראשית מתנצל על העיכוב במענה אך חופשת הקיץ ונעדרתי מעבודה.
לשאלתך - לא ניתן לחייב אותך לנגיסה מחלק הדירה לצורך בניית מעלית
בברכה
גיא פרבמן, עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נא עייני בהסכם הראשון האם ניתנה ליזם הזכות לבטל את ההסכם הראשון מטעמים כאלה ואחרים. סביר להניח שיש סעיף כנ"ל או דומה. בנסיבות אלו יש לראות בדיירים שחתמו על ההסכם השני כאילו ביטלו ההסכם הראשון בהסכמה...
המשך תשובה