היי, אנחנו ממתינים כבר למעלה מ14 שנה לפרויקט תמ"א. איך אנחנו אמורים לנהוג מול החברה שמלווה אותנו ומתעכבת מסיבות שונות.

יש להתארגן בצורה מסודרת למנות נציגות, עורך דין ועורך דין יבדוק הדברים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כדאי לראות מה אומר ההסכם עליו חתמתם. יכול להיות שההסכם צפה את זה וקבע דברים לגבי סיטואציה כנ"ל. אם אין התייחסות בהסכם אני חושב שיהיה נכון להתייעץ עם שמאי לגבי הנזק אשר נגרם לכם כתוצאה מכך ולשקול פניה...
המשך תשובה