בבעלותי דירה שירשתי מאימי , הייתה דירתה היחידה(פטורה ממס שבח) המבנה מתחיל הליך תמ"א 38/2. ברצוני להעביר הדירה ללא תמורה לביתי האם אוכל להשתמש בעיסקת המתנה בפטור של אמי ממס השבח ובכך להנות מהפטור המוקנה בעיסקת פינוי, במכר ליזם?

בעבר היתה הגבלה. היום אפשרי. לא לעשות שום פעולה לפני שמתייעצים עם מומחה מס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין חוק כזה או חובה סטטורית כלשהי. אם את אומר שעומדים להתחי בקרוב זה אומר שחתתם על הסכם לפני מספר שנים. אז כמובן שאת צריכה לקרוא את ההסכם, מה הוסכם בנושא זה. יש פרוייקטים שאכן מאפשרים מבחינה כלכלית ל...
המשך תשובה