תמא 38/1 הקבלן סיים עבודות שלד הבנין . לצורך השלמת עבודות פנים הבנין הכולל מעלית, מדרגות , טיח וריצוף ממדים ומרפסות ועוד העבודות מתבצעות ללא מנהל עבודה , ובשטח נמצא רק "עוזר מפקח עבודה "!! בנוסף לכך אין לוח זמנים ונאמר שהמעלית יותקן רק בעוד שנה בנוסף לחצי שנה שאין מעלית . האם נראה סביר תודה

לא
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין צורך לאכוף בשלב זה. אפשר להתקדם ולאחר קבלת החלטת ועדה ניתן לפנות למפקחת על מנת שתאכוף עליהם הסכמה בהצלחה...
המשך תשובה