שלום עירית גבעתיים הכינה תוכנית אב חדשה בגבעתיים (סעיף 77-78) שטרם קבלה את אישור הועדה המחוזית. אנחנו 6 דירים שהגשנו בקשה לתמא 38\2 לפני שתוכנן שינוי התב"ע. הבקשה היתה בדיון אחד בועדה המקומית. האם למרות שהתוכנית כבר עברה ועדה אחת יכולה העיריה לחייב אותנו לשנות התוכניות לפי התב"ע החדשה המוצעת? תודה רבה
שלום,
כן. אך ניתן להגיש בקשה להחרגת הבניין מהתוכנית.
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1.אינך יכול לדרוש בשלב הרכישה משום שטרם זילמת 2. בדרך כלל זכויות הקבלן עדיין אינן רשומות ,יהיה צורך בעתיד שהקבלן יתקן את צו הרישום, אולינגם פרצלציה, כך שאין תועלת בזה 3...
המשך תשובה