אני יזם שמבקש להרוס בניין ולבנות מחדש במסגרת תמ"א 38, מבירור ראשוני במוסדות התכנון, נמסר לי כי אין באפשרותי להרוס ולבנות מחדש מאחר שהמבנה אינו זקוק לחיזוק ובנוסף מוגדר "מבנה נמוך". יש לי חוות דעת הנדסית שקובעת כי הבניין זקוק לחיזוק. מהן האפשרויות העומדות בפני?

שאלה חוזרת, עניתי כבר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם זה להסבר על הסכם- אפשר ורצוי ישירות מול עו"ד אם יש חוסר הסכמה מסחרי או רצון לתקן דברים בהסכם- רצוי מול הנציגות...
המשך תשובה