אני גר בבניין ישן ואנחנו שוקלים להצטרף לתמ"א 38 שמציע קבלן . הבנו שכל דייר יקבל דירה משופצת בתוספת מרפסת, אבל חלק מהדיירים לא מסכימים. רציתי לדעת האם אפשר לסרב ולהישאר בבניין בלי לפגוע באחרים, ואיך מבטיחים שהקבלן יעמוד בזמנים ובתנאים שנקבעו?

1. לא
2. לוקחים עו"ד טוב שיעשה הסכם טוב, שמאי טוב, מפקח בניה טוב, יזם טוב ומתפללים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בשלב ראשון, כמובן שאם מסוכן לגור בדירה- שלא תגור. כמובן שיש לתת הודעה מתאימה לבעלים של הדירה ולמצוא סידור חליפי או להגיע להסכמה בעניין סיום הסכם השכירות. כדאי שתתייעץ עם עו"ד פרטי בעניין. בהצלחה! ...
המשך תשובה