בערב החג קיבלתי מכתב שאומר שאני צריך להנפיק תעודת יושר חדשה. האם זה אומר שהתהליך רץ? באיזה שלב זה נמצא? מה קורה מכאן?
קובי שלום,
בהנחה שאתה מיוצג על ידי עורך דין בהליך בספרד, הייתי ממליץ לך להבין ממנו את המצב . אני סבור שאתה מבלבל בין הפוסטים והשאלות על ההליך בפורטוגל להליך בספרד.
גמר חתימה טובה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איזי שלום. מזל טוב על קבלת האזרחות. אזרחות הינה סטאטוס אישי אותו יש להסדיר לכל אחד בנפרד. שעה שילדיך נולדו לפני שקיבלת את האזרחות הפורטוגלית שלך, אזי אין להם זכאות מלידה ויש להגיש בקשה מתאימה לכך, ב...
המשך תשובה