שלום רב אשמח לדעת האם תיק שהוא ערימת דפים ניירות יכולה ל"היתקע" במכס האם זה נראה הגיוני?..התיק שלי נשלח לפני 3 וחצי חודשים ומאז נעלמה האדמה ולא מוצאים את התיק שלי באותו משרד עו"ד שהגיש עבורי....זה נראה הגיוני אחרי שהתיק נשלח לפורטוגל אך לא מוצאים אותו? אצלך קרו מקרים מהסוג הזה? .תודה ויום טוב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דמי שלום, אישור הקהילה מפורטו הינו אישור על צאצאותך למגורשי ספרד. הוא אינו נוגע בכל הקשור לזיקה לפורטוגל כיום. הדחיה שפירטת די מפתיעה, שכן הדרישה לזיקה עכשווית עוד לא נדונה שכן היא נדרשת רק לבקשות ש...
המשך תשובה