שלום רב. התיק שלי הוגש לפני כמה חודשים לקונסרבטוריה, כרגע אני בשלב 1. לאחר שהתיק הוגש, שמתי לב שתעודת הלידה שצורפה לתיק הונפקה שבעה חודשים לפני שהתיק נקלט. האם תעודה כזאת נחשבת פגת תוקף לפי הנוהל הפורטוגלי ואני צפוי לקבל דרישה לשלוח חדשה? האם כדאי להזמין תעודה חדשה כבר עכשיו ולצרף לתיק כדי לקצר הליכים? תודה רבה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ערן, אתה בנקודה שבה זה כבר לא כלכך קל! אם אתה מוכן להכיס לדרך הזו, קח בחשבון שאתה צריך להיות נמרץ כדי שלהגיש מהר ושזה לא הולך לחהיות טיול בפארק. השלבים לא השתנו והקושי העיקרי הוא אחרי ההגשה. ...
המשך תשובה