שלום, התחלתי את התהליך וקיבלתי אישור עקרוני ושילמתי לקהילה ושלחתי מסמכים והכול, אבל עדיין לא קיבלתי תעודת זכאות רשמית. הציעו לי לשלוח את התיק (שכבר מוכן חוץ מהתעודה) לפורטוגל לעו"ד מקומי שיגיש את התיק לפני כניסת התקנות החדשות, וכשנקבל את התעודה נצרף את המסמך לתיק. האם מדובר במהלך כשר או בקומבינה? זה תקף מבחינה חוקית? אני לא רוצה לשלם ואז שיעיפו את התיק או שהאישור לא יהיה תקף. תודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איזי שלום. מזל טוב על קבלת האזרחות. אזרחות הינה סטאטוס אישי אותו יש להסדיר לכל אחד בנפרד. שעה שילדיך נולדו לפני שקיבלת את האזרחות הפורטוגלית שלך, אזי אין להם זכאות מלידה ויש להגיש בקשה מתאימה לכך, ב...
המשך תשובה