בחלק מהשנים 2011-2012 עבדתי בארה"ב ושילמתי מס פדרלי ומקומי. איני מתכוון לעבוד שם בעתיד הקרוב. ביקשתי לקבל זיכוי ממיסוי בארץ בגובה המס ששילמתי בארה"ב אך נאמר לי שישנה הגבלה על גובה הזיכוי שאוכל לקבל. האם הדבר נכון? האם אתה יכול להפנות אותי לנוסחת חישוב המגבלה? תודה
ראה סעיפים 200- 2010 לפקודת מס הכנסה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין צורך לבצע גילוי מרצון שלא ימכרו לך מה שאתה לא צריך. ראשית יש לבחון שאתה באמת עונה להגדרת תושב חוזר לאחר מכן צריך לתכנן את הדיווח לא רק מול רשות המיסים אלא גם מול הבנקים מכתב מלווה עם אסמכתאות ש...
המשך תשובה