אני מעוניין לתווך בעסקאות בין יצרנים סינים ללקוחות באירופה וארה"ב. אין מדובר בחברות ישראליות הפעילות שלי תבווצע מישראל האם אני אדרש לשלם מע"מ על העברות שאקבל מחו"ל ? האם עלי להירשם כעוסק מורשה ?
בהנחה שכל הגורמים הם תושבי חוץ, אזי הכנסותיך ממקור זה יהיו חייבות בשיעור מס אפס (כמו יצואן למשל...).
מומלץ להירשם כעוסק מורשה במע"מ (תוכל לקבל החזרי מע"מ מתשומות עסקך) וכמובן חלה חובת פתיחת תיק במס הכנסה ודיווח בהתאם על כל הכנסותיך, כולל ממקור זה כל עוד אתה תושב ישראל...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שנתיים לא מהווה תקופה המספיקה לנתק תושבות אלא 4 שנות מס ולכן אתה חייב לתכנן את המעבר והשלכותיו. ככל ואתה עובר לתקופה הפוחתת מ-4 שנים אין סיבה לנתק תושבות לא בביטוח לאומי ולא במס הכנסה - חבל שתאבד זכ...
המשך תשובה