שלום עברנו לחול באוגוסט עד אז הייתי עצמאי בישאל, מספטמבר עד דצמבר קיבלנו תלוש משכורת בקנדה ושילמנו על זה מס כאן, האם אני צריך לדווח על זה בדוח השנתי בישראל 1301 ? האם אני ישלם על הכסף פעמים מס? תודה מראש
יש לדווח על שכ"ע מקנדה בדוח 1301 לשנת 2018, תוך קבלת זיכוי מהמס ששולם בקנדה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הטבות המס לתושבים חוזרים. עולות במקרה שלך כמה שאלות 1. מתי עזבת את ישראל ולאחר כמה שנים - כדי לוודא שאתה באמת עשר שנים צריך ללכת ולהוציא תדפיס מרשות האוכלוסין ולוודא בהתאם להגדרת "יום" בפקודה שאכן ה...
המשך תשובה