שלום עברנו לחול באוגוסט עד אז הייתי עצמאי בישאל, מספטמבר עד דצמבר קיבלנו תלוש משכורת בקנדה ושילמנו על זה מס כאן, האם אני צריך לדווח על זה בדוח השנתי בישראל 1301 ? האם אני ישלם על הכסף פעמים מס? תודה מראש
יש לדווח על שכ"ע מקנדה בדוח 1301 לשנת 2018, תוך קבלת זיכוי מהמס ששולם בקנדה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככל וניתקת תושבות והגשת ניתוק תושבות בביטוח לאומי בשלב הראשון ואת מתכננת לנתק במס הכנסה בשלב השני אז אין צורך לדווח משום שתושב חוץ אינו חייב במס ובדיווח על הכנסותיו בניגוד לתושב ישראל. יודגש שיש לבחון...
המשך תשובה