היי אני ממלא טוטו בחו"ל, קודם כל האם זאת עבירה? אני מפקיד דרך ביטקוין. שנית אם ארוויח סכומים גדולים ואמשוך דרך ביטקוין, האם יש אפשרות בתיאום עם מס הכנסה להכניס את הכסף, לבנק (נגיד מיליון שקל)? הבנק יקבל? כמה מס הוא ייקח?
1. זאת לא עבירה.
2. עצם הזכיה חייבת בדיווח ותשלום מס בשיעור 35% (קיים פטור עד 31,200 ש"ח).
3. הרווח מאחזקת הביטקוין חייב בדיווח ותשלום מס רווח הון בשיעור 25%.
4. לגבי הבנק תלוי בנסיבות המקרה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

במתנה מקרוב אשר מתגורר בחו"ל ומעוניין להעביר כספים לישראל יש ראשית ליידע את הבנק כדי שלא יחסום את העברה. בצורה הכי פשוטה להתקשר לבנק או לפקיד וליידע אותו שאתה צפוי לקבל סכום על סך של___ ש"ח או דולר....
המשך תשובה