שלום רב, אני ובעלי נמצאים לפני פירוק התא המשפחתי ובעלי מתחיל להטיל סנקציות שונות. קודם כל הוא אוסר עליי שימוש ברכב המשותף וכן לא נותן לי גישה להוצאת כספים מהחשבון המשותף שלנו. אני רוצה למצוא חומר כתוב משפטי שמוכיח שאסור לו לנהוג כך. כמו כן הוא מתנה את הגירושין בכך שהילדים ישארו עימו ולא מוכן לשום דבר אחר. אני רציתי גירושין שקטים
לימור,
העובדה שבעלך עושה לך סנקציות היא טבעית להליך גירושין.
בתור עו"ד שעוסקת בתחום מזה 16 שנה הרבה פעמים הן הבעל והן האישה עושים סנקציות כאלו ואחרות.
אין חומר כתוב מבחינת הרכב וחשבון משותף....
אלא בפרקטיקה במסגרת הליכי משפט יכול העו"ד שעוזרת לך לתת לך מענה לקשיים אלו ואף למנוע אותם מראש.
אני סבורה שכדאי לך ללכת לפחות לקבל שיחת ייעוץ מעו"ד שתוכל יחד עמך לבנות אסטרטגיה כיצד להתנהל למול בעלך ומעשיו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יפית שלום רב, קיימת סמכות מקבילה לבית המשפט למשפחה ובית הדין הרבני. מי מבני זוג שפונה ראשון לאחד מבתי המשפט מקבל את הזכות להחליט היכן יתנהל ההליך. אני מציע לך לקחת עורך דין ולהגיש בקשה ליישוב סכסוך...
המשך תשובה