שלום רב. לפני מספר ימים הוספתי הודעה חדשה (ראשונה) ובקשתי יעוץ או הדרכה בהגשת בקשה לגירושין. לצערי לא קיבלתי תשובה ויתרה מכך, איני רואה את הפניה שלי. יתכן שהיא הוסרה על ידכם? קשה לי להאמין. בעיתי היא: אני נשוי כ-34 שנים ויש לי בן ובת נשואים עם תינוקות. יותר מ-15 שנים שאישתי מכורה לטלנובלות בטלויזיה. כשהיא צופה בטלויזיה היא אינה רוצה שידברו איתה ואינה עושה כלום. בכל יום היא הייתה צופה לפחות 8 שעות ביום. חוץ מלנקות את הבית (היא אוהבת לנקות) היא אינה עושה דבר. לעיתים היא הייתה מבשלת. לאחרונה (חודש וחצי) היא טוענת כי היא השתפרה והכל מצויין. למעשה היא השתפרה במעט מאוד. שנים שאני טוען בפניה כי איני מרגיש נשואי איתה, ואני מעוניין להתגרש. בתחילה היא התנתה את הגירושים בתנאי שהכל ישאר ברשותה, אולם היא לא התכוונה ברצינות. אני מעוניין להתגרש ומבקש הדרכה, איך לעשות זאת ומה הנימוקים שכדאי לי לטעון בבקשה. תודה מראש מאיר
מאיר שלום
לא ניתן במסגרת הפורום להדריך אותך כיצד להתגרש. לשם כך עליך לשכור את שירותיו של עורך דין המתמחה בגירושין.
ככל לתעשה זאת לבד אתה עלול להפסיד יותר מאת שכר הטרחה של עורך הדין.
בהצלחה
בתיה אשורי, עו"ד
משרדנו מתמחה בדיני משפחה, ירושה ומקרקעין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יפית שלום רב, קיימת סמכות מקבילה לבית המשפט למשפחה ובית הדין הרבני. מי מבני זוג שפונה ראשון לאחד מבתי המשפט מקבל את הזכות להחליט היכן יתנהל ההליך. אני מציע לך לקחת עורך דין ולהגיש בקשה ליישוב סכסוך...
המשך תשובה