אנו בהליכי גירושים,יש לנו דירה שהיתה מושכרת על לפני כחודש. בעלי הוציא את הדיירת והדירה ריקה,וידאתי כי סגרה חשבונות עירייהוחשמל ואין חובות עלהדירה. היום הדירה סגורה המפתח אצל בעלי ומסרב למסור לי אותו. דיברתי עם העירייה ומתכוונת לנצל את זכותי להקפאת הארנונה לחצי שנה. אציין כי הדירה רשומה רק על שמי. שאלתי היא איך אוכל להשיג את המפתח מבעלי ואיזה הליך כדאי לי להפעיל נגדו לקבלת המפתח? אדגיש כי שקלתי להחליף צילינדר [לשם הגעתו של נציג העיריה לרישום כי הדירה אכן ריקה.]אך כמו שאני מכירה את בעלי הוא יחליף אחריי גם כן צילינדר ולא ייגמר הסיפור... האם אוכל לציין זאת בדיון הקרוב שיש לנו למתן הגט ורכוש? אציין כי איני מיוצגת על ידי עורך דין. בברכה ובתודה מראש
נושא הדירה קשור לרכוש המשותף , אם בעלך פועל כפי המתואר ניתן לפנות לקבלת צו מניעה בתביעת הרכוש .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אסתר שלום רב, השאלות שלך מצריכות אינפורמציה נוספת. אם תרצי, את מוזמנת לפנות אלי וננסה לעזור לך בברכה, גיל בר-זהר, עו"ד בר-זהר משרד עורכי דין מנהל הפורום...
המשך תשובה