שלום, תודה על תגובתך. אני אשמח שתעני לי על שאלות טרם חתימה על ההסכם. 1-יש לי שני ילדים מתחת לגיל 6,כמה צריך לשלם מזונות בעבור כל אחד מהם? 2-האם חשוב לציין בהסכם-מזונות ואת הסכום באופן פרטני+מדור והחזקתו באופן פרטני או מזונות כולל מדור?כך או כך מהן ההשלכות? 3- מהו הוק האפוטרופסות על הילדים(הילדים במשמורת שלי)? 4-דמי המזונות יורדים בשליש או שני שליש בהגיעם לגיל 21?האם הגיל משנה או סיום השירות הצבאי?(יש לי בן ובת) 5-האם לציין בהסכם :מזונות הכרחיים ומזונות בדין צדקה? אשמח לקבל מספר טיפים לפני חתימה על ההסכם. אני בטוחה שכל אחד שנכנס לפורום הזה לומד מהשאלות האחד של השני. נהדר שיש מקום בו ניתן להתייעץ ולקבל מענה מהימן ומקצועי. תודה! דנה
דנה,
ראשית אשיב שלא ניתן לענות בתשובות חד משמעיות על שאלותיך יש גורמים רבים ומשולבים ולא ניתן לתת ייעוץ שעורך כשעה במשרד בתשובה באינטרנט.
אך על מה שאוכל להשיב אעשה כן:
1. מינימום לילד 1250 ש"ח+ מחצית חינוך (גן/צהרון) _ 40% מדור (לשני ילדים).
2. חשוב.
3. לא ניתן לתת הסבר על חוק שלם באינטרנט.
4. בת 20 או סיום שריורת , לפי המאוחר ובן 21 בהתאמה.
5.. לא.
עוה"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מירן שלום רב, מפנייתך אני מבין שלא ערכתם הסכם ממון. משפטים הוא לא מדע מדוייק, אך יהיה לו קשה מאוד לטעון לשיתוף בכספים שחסכת. ליעוץ נוסף את יכולה לפנות אלי אישית (054) 6666607 בברכה, עו"...
המשך תשובה