שלום! התגרשנו לפני שנה. בהסכם גירושין שלי ושל גרושתי כתוב " הוצאות חריגות" אבל מבלי לפרט מה יכולה להיות ההוצאה. נכון להיום היא דורשת המון דברים כמו ועד הגן של שני ילדי, מנוי לבריכה ועוד. היא מפרשת את כל ההוצאות כהוצאות חריגות. אני מסרב לשלם כי כלכלית אני לא יכול להרשות לעצמי הוצאות כאלה ובנוסף אני לא חושב שלקנות מנוי לבריכה חייבת להיות הוצאה שאבא צריך להשתתף. מתוך 6700 שח שאני מרוויח 4000 זה מזונות, בנוסף פעם בשנה אגרת ביה"ס, קייטנות, חוגים והוצאות על ציוד ביה"ס ללא ביגוד והנעלה..האם יש לי זכות לא לשלם כל דבר שגרושתי מכניסה תחת כותרת " הוצאות חריגות " הרי אפשר לפרש כל דבר שהוא מעבר להסכם כה דבר חריג. כרגע גרושתי דורשת סכום של 1900 שח שכולל : מנוי לבריכה 1300 שח+ ועדי גנים 400 + 200 על הוצאות ביגוד לביה"ס. ואם אני לא משלם היא מאיימת לגשת להוצ"פ ולפתוח תיק על חובות שלא שילמתי לה. האם היא יכולה לדרוש כל זה ולגשת להוצ"פ. האם יש לי זכות לא לשלם סכומים כאלה. מה אני יכול לעשות במקרה הזה. תודה.
ככלל, כל הוצאה חריגה כמו חוגים לילדים, צריכה גם את הסכמתך.
הוצאות חריגות הן הוצאות רפואיות אשר אינן כלולות בסל הבריאות, חינוך, חוגים, צהרון וכו'.
על כן, וועד לגנים הוא בהחלט הוצאה חריגה. מנוי לבריכה לא נכלל בהוצאות אותם אתה צריך לשאת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום, ניתן לפנות לבית המשפט המוסמך לקבל צו עיכוב יציאה מן הארץ, גם כאשר ההסכם קובע שטיסות אפשריות, אם תצליח להראות לבית המשפט שהחשש שלך מבוסס ומוצדק בברכה, גיל בר-זהר, עו"ד בר-זהר מ...
המשך תשובה