ערב טוב אני נשוי מזה 4 שנים + 2 ילדים בזמן יש לי הסכם גירושין חתום ומאושר ע"י בית דין רבני שאושר לפני כשנתיים ובו מוסדר רכושי ח"ן בנק דירה רכב מזונות וכו. אין לנו ח"ן בנק משותפים וכל הרכוש הוא שלי. אני לא מתגורר בדירה שלי מזה כחודשיים ולאחרונה הגישה גרושתי בעצת עו"ד שלה תלונת שווא במשטרה כאילו איימתי עלייה והיא פוחדת ממני ומסרבת לאפשר לי לראות את ילדי בטרם הדיונים במטרה לא לפנות את הדירה ושאורחק כמה שיותר מבחינת זמן. שאלתי היא האם זה לרעתי? והאם הקלטות מתומללות שיוכיחו כי ההפך הוא הנכון והיא זו שמאיימת כי תעצור אותי לשווא יעזרו לי? והאם למרות שהדירה רשומה על שמי והיא חתומה עלייה ועל כל הרכוש שממילא כספי בטרם הכירותי אותה יכול בית משפט לחשוב שאני אלים למרות שלא כך הדבר ולתת לה להמשיך לגור בדירה בזמן שאינני שם או לחלק את הדירה למרות ההסכם?
אסי,
בהחלט אשתך מתחכמת.
אולם, צווי הגנה לא מקנים לך זכויות ברכוש שלך.
אם יש לך הסכם ממון שאומר שהכול שלך - אתה יכול להגיש כנגדה תביעה לפינוי וסילוק יד , ותצטרך במקביל לספק לילדיך ואולי גם לה - מדור חלופי.
גש לקבל ייעוץ אישי.
עוה"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יגיל שלום רב, מרוץ הסמכויות - פשוטו כמשמעו - יש להקדים את האישה ולהגיש תביעה בבית הדין הרבני. לפני התביעה יש להגיש בקשה לישוב סכסוך ביחידת הסיוע, ואז מי שהגיש את הבקשה בוחר לו את הפורום המתאים...
המשך תשובה