תודה רבה על תשובתך המהירה, בהמשך לתשובתך אמרו לי מס' עו"ד כי לא ניתן לבטל הסכם גירושין חתום כדין ע"י בית דין רבני ובשל כך וגם כי כל כספי הדירה שולמו ע"י בעלי מחשבונו האישי , לא אמורות להיות לי זכויות ואני עלולה לקבל תביעה בגין הפרת חוזה, ודרישת שכירות לדירה.? האם זה נכון? ושאלה נוספת לבעלי יש ח"ן משלו שגם עליו חתמתי שהוא שלו באותו הסכם, שאלתי האם אוכל לברר כמובן עם צו את יתרת הח"ן? והאם אוכל לעקל כספים מחשבונו ומתי?
שוב שלום,
כאמור בתשובתי הקודמת, הסכם גירושין שאושר כדין הינו מחייב. יחד עם זאת, אם ההסכם נעשה בתנאים בהם לפי הדין ניתן לטעון לביטולו כגון מקרי הטעייה, כפייה, עושק וכיו"ב, ניתן לתבוע את ביטול ההסכם אך צריך לבדוק כל מקרה לגופו. כיוון שציינת שהתייעצת עם מספר עורכי דין וקיבלת מכולם את אותה התשובה לפיה ההסכם שלך מחייב, אני מניחה שהעילות כגון הטעיה וכיו"ב אינן מתאימות למקרה שלך ולכן לא הציעו לך לטעון לביטולו. המסקנה היא שתנאי ההסכם מחייבים אותך, ומה שרשום ששייך רק לבעל - אכן שייך רק לו. ממליצה לך לפעול בליווי עו"ד בצורה מסודרת, כי ראוי שהתשובות לשאלותייך בעניין הישארות בדירה או בקשות לעיקולים יהיו חלק מאסטרטגיה כוללת בתיק שלך והיכרות עם כל עובדות המקרה.
שיהיה לך בהצלחה!
עו"ד אתי שקד,
שקד-פוליבודה, משרד לענייני משפחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שוב שלום,
כאמור בתשובתי הקודמת, הסכם גירושין שאושר כדין הינו מחייב. יחד עם זאת, אם ההסכם נעשה בתנאים בהם לפי הדין ניתן לטעון לביטולו כגון מקרי הטעייה, כפייה, עושק וכיו"ב, ניתן לתבוע את ביטול ההסכם אך צריך לבדוק כל מקרה לגופו. כיוון שציינת שהתייעצת עם מספר עורכי דין וקיבלת מכולם את אותה התשובה לפיה ההסכם שלך מחייב, אני מניחה שהעילות כגון הטעיה וכיו"ב אינן מתאימות למקרה שלך ולכן לא הציעו לך לטעון לביטולו. המסקנה היא שתנאי ההסכם מחייבים אותך, ומה שרשום ששייך רק לבעל - אכן שייך רק לו. ממליצה לך לפעול בליווי עו"ד בצורה מסודרת, כי ראוי שהתשובות לשאלותייך בעניין הישארות בדירה או בקשות לעיקולים יהיו חלק מאסטרטגיה כוללת בתיק שלך והיכרות עם כל עובדות המקרה.
שיהיה לך בהצלחה!
עו"ד אתי שקד,
שקד-פוליבודה, משרד לענייני משפחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יפית שלום רב, קיימת סמכות מקבילה לבית המשפט למשפחה ובית הדין הרבני. מי מבני זוג שפונה ראשון לאחד מבתי המשפט מקבל את הזכות להחליט היכן יתנהל ההליך. אני מציע לך לקחת עורך דין ולהגיש בקשה ליישוב סכסוך...
המשך תשובה