ערב טוב, אני נשואה מחודש 06/2007 2 ילדים קטנים בני 3 ו חמישה חודשים. בשנת 2008 רכש בעלי דירה מכספו האישי והיא רשומה על שמו בלבד. בשנת 2009 ערכנו הסכם גירושין/שלום בית שאושר ע"י בית דין רבני לאחר ריב גדול שהיה ובו רשום שהדירה והרכב וח"ן בנק שלו ואין לנו ח"ן משותף. הכספים והנכסים הן שלו כיום אני הגשתי תביעת מזונות ותבעתי גם מחצית מכל הרכוש האם אני יכולה לקבל זאת או לאור חתימתי בשנת 2009 ההסכם תקף ועלי יהיה לעזוב את הדירה? כמו כן רשום עד שאתן גט לבעל אמשיך להשאר בדירה עד מתי אוכל לגרור את הגט? ישנו סעיף בהסכם שאומר שבמידה ואחד מהצדדים ירצה לממשו כל צד יעשה את מירב המאמצים לתת גט אנא תשובתכם!!
שלום לך.
כעקרון ההסכם אושר וכל האמור בו הינו בתוקף. לעניין עיכוב גט זה תלוי אם יש לך סיבה מוצדקת לכך, אחרת אם יעבור הרבה זמן והסיבה היחידה תהייה המשך מגורים בדירה, בית הדין יכול לחייב אותך לקבל הגט ואת עלולה לאבד זכויותייך וניתן אף לכפות עלייך קבלת הגט באמצעות סנקציות שונות. בדרך כלל מנהלים הליכים ממושכים עד שמגיעים למצב זה.
יחד עם זאת, לא הבנתי האם הינם מיוצגת אך מכל מקום את בפתחם של הליכים ומומלץ לפנות לעו״ד בתחום המשפחה לתכנן אסטרטגיה כוללת ולפעול בהתאם. חשוב לציין שייתכן שיש לך עילות מוצדקות לתבוע ביטול הסכם הגירושין או סעיפים ממנו אך זאת תוכלי לגלות בפגישה פרטנית. כמו כן ניתן לשקול הגשת בקשה למדור ספציפי בדירה עד שהילדים יגיעו לגיל 18 ואף יותר.
בהצלחה!
עו״ד אתי שקד
שקד-פוליבודה, משרד לענייני משפחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי אביבית, ניתן לקבל צו של בית המשפט לחשיפת פרטי חשבון הבנק. ניתן גם לדרוש את חלקך בכספים שהוברחו. אני מציע לך לקבל ייעוץ פרטני, ואם תרצי את מוזמנת ליצור קשר עם המשרד בברכה, גיל בר-זהר, עו...
המשך תשובה