שלום, אני עומדת להתגרש,(רצונו של הבעל) יש לנו פנסיות לו יש 170.000 ש"ח ולי 140.000 ש"ח ,מה הן זכויותי לגבי זה שהוא יוצא לפנסיה עוד 3 שנים(הוא בן 64 ) ואני כרגע בת 53 . האם אני יכולה לקבל בהגיעי לגיל 65 חלק מהפנסיה שלו למרות שכבר נהיה גרושים?. במהלך החיים נתן לילדיו מנישואים קודמים וגם לאימו מתנות בשווי 50.000 ש"ח האם זכותי לקבל חצי מזה. יש לו קושי לפצות אותי ,על הגירושים,יש לנו ילד משותף,והוא מקשה גם בנושא המזונות. תודה אלינה.
אלינה היי,
ראשית, הייתי מייעצת לך לפנות לקבלת ייעוץ אישי תוך בניית אסטרטגיה אישית, כי מסיפורך עולה שמאלצים אותך להגיע לגירושין ועוד מצמצמים לך את זכויותיך "ומתקמצנים" בגובה המזונות.
לא נראה לי שאת צריכה להיות דחוקה לפינה.וייעוץ נכון יכול לתת לך יתרון.
מעבר לכך, לגבי פנסיות יש למנות אקטואר שהוא יועץ כלכלי שייבחן מה יש לכל צד ואת יכולה לנסות לקבל את סכומי ההפרש עובר לגירושין, כתנאי להסכמתך לגירושין....
אשר למתנות שנתן בחייכם, יש לשמוע את מלוא הנסיבות בכדי לתת תשובה ראויה.
עוה"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי אביבית, ניתן לקבל צו של בית המשפט לחשיפת פרטי חשבון הבנק. ניתן גם לדרוש את חלקך בכספים שהוברחו. אני מציע לך לקבל ייעוץ פרטני, ואם תרצי את מוזמנת ליצור קשר עם המשרד בברכה, גיל בר-זהר, עו...
המשך תשובה