בהסכם שלנו כתוב:"כי במידה והאם תחליט לרכוש בית ותיטול משכנתא ישלם האב בנוסף לדמי מזונות 33%מהמשכנתא שניטלה בגין חלקו היחסי של הקטין ובלבד שהסכום הכולל לצורך חישוב החלק היחסי כאמור לא יעלה עך 550 דולר" כיום בפברואר בני יהיה בגיל 18 ומתגייס כניראה בגיל 19. גרושתי מיתכוננת לקנות בית בקרוב. יש לציין שאני אשלם גם מזונות בסכום של שליש מהמזונות עד גיל 18 ששילמתי עד כה ועד גיל 21. אלו הנתונים והכתוב בחוזה. שאלותי: 1.מה זה אומר אם היא לוקחת משכנתא ,לגבי התשלום שאצטרך לשלם בעיניין(לווה סך 230000 ש"ח)כמה אני משלם?האם חוקים אלו חלים גם אחרי ש"הקטין"מגיע לגיל 18? 2. מה קורה בתקופת הבניים עד הגיוס? אודה על תשובתכם? פלוני
את החלק החשבו שאני צריכה לדעת לא ציטטת. מה רשום במזונות האם חוייבת עד גיל 18 ומ - גיל 18 שליש.
מה שרשום זה הקובע. אם עכשיו היא קונה בית , אז רק שליש, גם אם הילד מתגייס בגיל 19. הוא עדין תלמיד בשנה זו? כי תמיד רשום גיל 18 או סיום לימודיו,לפי המאוחר...
עוה"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יפית שלום רב, קיימת סמכות מקבילה לבית המשפט למשפחה ובית הדין הרבני. מי מבני זוג שפונה ראשון לאחד מבתי המשפט מקבל את הזכות להחליט היכן יתנהל ההליך. אני מציע לך לקחת עורך דין ולהגיש בקשה ליישוב סכסוך...
המשך תשובה