שלום רב התגרשתי ברבנות לפני למעלה מ 3 שנים , הסכם הגירושין קיבל תוקף של פסק דין - לאחרנה שלחה אלי האישה באמצ ב"כ בקשה למזונות ילדים , ובו ציינה כי בהתאם לסעיף ... 5 החל משנת 000וחודש 0000 [ לצורך הדוגמא ] אני חייב להתחיל לתת לה מזנות . ועד..... ולא אפרט כאן ... הסכם הגירושין אבד לי ומשכך הלכתי לרבנות ובקשתי לצלם את ההסכם , הפקידה סירבה לתת לי את התיק ואולם צילמה לי בעצמה את ההסכם , ולהפתעתי מצאתי בו מחיקות רבות שנעשו בכתב יד תוספות בכתב יד וחתימות לא שלי ליד כל תיקון כבייכול שנעשה על ידי , בנוסף -בסוף ההסכם שצולם ברבנות לא הופיעו חותמות של הרבנות אלא רק חתימות הרבנים בכתב יד . -האשה לא יודעת שאיבדתי את ההסכם או יודעת מאחר ובטוח כי גנבה אותו ממני . שאלתי כיצד עלי לנהוג בדרך מתוחכמת כדי להחזיר את המצב לקדמותו ואם אפשר אף לשפר את ההסכם באם אוכיח כי נעשה כאן זיוף - אגב - הזיוף נעשה בצורה מתוחכמת כך שעל פנויו נראה הגיוני תודה דוד
דוד היי
האם ההסכם אושר רק ברבנות? האם לא אושר בעוד ערכאה? האם היה לך עו"ד שייצג אותך ושמר העתק?
מעבר לזה - אין לי רעיונות.
עוה"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום, ניתן לפנות לבית המשפט המוסמך לקבל צו עיכוב יציאה מן הארץ, גם כאשר ההסכם קובע שטיסות אפשריות, אם תצליח להראות לבית המשפט שהחשש שלך מבוסס ומוצדק בברכה, גיל בר-זהר, עו"ד בר-זהר מ...
המשך תשובה