שלום, האם קבוצת פנאי שפועלת תחת האגודה חייבת בנוכחות מאמן? הקבוצה באה לשחק קצת עם כדור, אין צורך מקצועי במאמן במקרה כזה. השאלה אם מבחינת אחריות / כיסוי ביטוחי יש צורך בגורם מוסמך במקום. כל אחד מהמתאמנים יכול להיות מבוטח בביטוח תאונות אישיות על פי חוק הספורט אם יש צורך. תודה
אלסנדרו שלום רב,
מה כוונתך ל"קבוצת פנאי"? קבוצת חובבים? קבוצות ילדים? או שהשאלה מתחייסת לשעות הפנאי של קבוצה מקצוענית/שחקנים מקצוענים?
האם הביטוח מחייב הימצאות מאמן במגרש? מה רשום בפוליסת הביטוח?
אם הביטוח מחייב הימצאות מאמן (ובמקרים מסויימים זה הגיוני) הרי שאסור להתאמן ללא השגחה.
אם הביטוח אינו מחייב הימצאות מאמן, וקיים ביטוח לכל אחד מהמתאמנים, ונוצר נזק המצריך הפעלת ביטוח, אז יתכן והביטוח כן יכסה.
בכל מקרה , יש להיוועץ עם סוכן ביטוח על מנת לקבל תשובה הולמת.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אליאב, ככל שאתה חתום על הסכם וממשיך לקיים את ההתחייבויות שלך כלפי הקבוצה, המועדון מחויב לשלם לך את שכרך בהתאם לתנאי החוזה ולדיני העבודה. איחור של כמעט חודשיים בתשלום שכר הוא עניין משמעותי, ו...
המשך תשובה