שלום רב, בני בן 15, משחק שנה שניה במועדון מסויים. בעונה הבאה מעוניין לבדוק אופציות נוספות של מועדונים אחרים לטובת התפתחות מקצועית. הגשנו הסגר למועדון הנוכחי. מרגע קבלת ההסגר הרחיקו את בני מאימונים ומשחקים. מנהל מקצועי של המועדון אמר לו "שחקן בהסגר לא יהיה במועדון שלי, קח את הדברים שלך ולך". האם מותר למועדון לפעול בצורה הזאת ולפגוע בצורה הזאת בילד? אין חוק שמגן על הזכויות של הקטין? תודה מראש.
ליליה שלום רב,
חשוב לדיין ולהשתמש בטרמינולוגיה הנכונה.
"הסגר" משמש כלי למעבר שחקן בין קבוצות רק בגילאי 17 ומעלה. במקרים כאלו, לשחקן אסור להשתתף באף פעילות ספורט באותה עונה (לא אימונים ולא משחקים, בשום קבוצה).
בגילאי 15-17, שחקן "מוסר הודעה" על רצונו לעבור קבוצה.
במקרים כאלו, אסור למנוע מהשחקן להתאמן ולשחק (על אף שברור שהאינטרס של הקבוצה הוא לקדם שחקנים שישארו בקבוצה).
לשאלות נוספות ניתן להתקשר בטלפון שבמעלה העמוד.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דני, במקרה של שחקן קטין בן 15, וככל שההודעה מוגשת בתקופת פגרת הרישום, ניתן בדרך כלל לבצע מעבר לאחר תקופת המתנה של 14 ימים, גם אם הקבוצה הנוכחית אינה משתפת פעולה, ובלבד שההליך נעשה בצורה מסודרת ו...
המשך תשובה