שלום וברכה, לבני בן ה 15 יש הסכם עם האגודה לשנים 2025 עד 2027 לפיו כל שנה יכול להשתחרר תמורת דמי השבחה. הבנתי שיצאו תקנות חדשות שמגיל 15-17 ניתן לעבור קבוצה תמורת דמי השבחה. השאלה מה גובר? ההסכם או שעקב התקנות החדשות להסכם כבר אין תוקף? תודה מראש.
אייל שלום רב,
הסכם שמגלם הסכמות בעיקרון גובר על לשון תקנונים.
תוקף ההסכם החדש הוא מיום כניסתו לתוקף, והוא חל באופן מיידי.
יחד עם זאת, הוא לא מבטל הסכמים שנחתמו.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום איגור, במקרה שלכם יש לבחון שני מישורים נפרדים: מימוש זכויות מכוח פוליסת הביטוח הרלוונטית, ובנוסף בחינת אחריות נזיקית של האגודה או מי מטעמה. ככל שמדובר בפציעה שאירעה במהלך משחק ליגה רשמי, יש לדר...
המשך תשובה