שחקן שהצטרף לקבוצה חדשה במהלך נערים ג' בחודש דצמבר ושיחק עד לסיום העונה, לאחר מכן שיחק עונה מלאה בנערים ב', הודיע למועדון לפני תחילת העונה הבאה בנערים א' כי ברצונו לעזוב והתבקש להישאר למשך 3 משחקים. השחקן נשאר כמחווה של רצון טוב ושוחרר בהשאלה לאחר המשחק השלישי. האם זה נחשב ששיחק במועדון שלוש עונות מלאות? שתי עונות מלאות? ומה המשמעות של התקופה לגבי פיצויי הכשרה?
ירון שלום רב,
חישוב העונות המלאות הוא ביחס למועד מתן ההודעה.
שלושה משחקים אינם מהווים עונה מלאה.
לגבי ניכוי העונות מפיצוי השבחה בעקבות הסכם הכשרה - צריך אם היה הסכם, ואם כן מה היה תוכנו.
כמו כן, צריך לבדוק מאיזו קבוצה עובר השחקן ולאן, ובהתאם מאיזה קטגורית אימון לאחרת - ובהתאם אפשר יהיה לבחון את דמי האימון והשבחה שיש לשלם.
לפגישת ייעוץ בנושא ניתן לפנות בטלפון שבמעלה העמוד.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דני, במקרה של שחקן קטין בן 15, וככל שההודעה מוגשת בתקופת פגרת הרישום, ניתן בדרך כלל לבצע מעבר לאחר תקופת המתנה של 14 ימים, גם אם הקבוצה הנוכחית אינה משתפת פעולה, ובלבד שההליך נעשה בצורה מסודרת ו...
המשך תשובה