שלום רב, קיבלתי צו כינוס בתהליך פש"ר . בצו נאמר שמהיום אני צריך להתנהל רק עם חשבון ביתרת פלוס. מה קורה במצב שאני במינוס של 8,000 ₪ ובחשבון הלוואה של 40,000 ₪ שאשתי חתומה עליה. האם הבנק ידרוש את הכסף מיידית. האם משכורותיי ייבלעו לטובת המינוס (אז ממה נחיה?). האם הבנק ידרוש מאישתי לשלם על ההלוואה?
ערן שלום.
המלצתי היא לנהל חשבון בבנק הדואר כדי שמשכורתך לא "תיבלע".
את המינוס הקיים בחשבון אסור לך לסגור, במידה והוא נוצר לפני צו הכינוס.
חוב שאשתך חייבת בו, כמו הלוואה או יתרת חובה, ברור שעליה להחזיר אחרת היא תיתבע בידי הבנק.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב השאלה אינה ברורה, חסר מידע ואף אינה מתאימה למענה כללי (מומלץ לפנות לייעוץ פרטני - פנה לעו"ד שמייצג אותך בהליך ככל והנך מיוצג). האם הקצבה מביטוח פרטי או ביטוח לאומי? האם הקצבה תחליף לשכר...
המשך תשובה