לפני מספר חודשים הוטל עלי עיקול במסגרת פשר" לאחר בקשה להסרת העיקול עי" העורך דין שלי הוסר העיקול ...לפני כחודש שוב עוקל החשבון שלי עי"אותו תיק, לפני כשלושה שבועות קיבלתי הפטר לאלתר..האם תיק זה נמחק עם שאר החובות?
מרינה בר נתן שלום רב,
ככל ומדובר בהפטר חלוט יש להגישו ללשכת ההוצל"פ הרלוונטית ולבקש כי לאור מתן ההפטר יש לסגור את התיק , זאת ככל ומדובר בחוב שקדם למתן צו הכינוס.
לאחר מכן התיק ייסגר וכל ההליכים שננקטו בו יבוטלו. בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב מוטב כי תפני לפורום בנקאות לקבל תשובה ממוסמכת בעיקרון, במשך 3 שנים לאחר ההפטר קיים "רישום שלילי" , וכן עוד 4 שנים הוא מופיע בספריהם כרישום הסטורי. בעניין קבלת הלוואות, זה נתון לשיקול ...
המשך תשובה