היי, רציתי לשאול האם חוקי והאם יש עילה לתביעה כאשר שולחים מישהו לסבתא שלי בת כמעט 90 (שאני לא בקשר איתה והכתובות שלנו לא היו מעולם אותן כתובות) שיחתים אותה על מכתב חוב לפני הוצאה לפועל בשבילי? תודה.
אליק שלום
לא נראה שיש עילת תביעה אלא אם כן יש כוונת זדון והתנהגות חוזרת. יכולה להיות משמעות לעניין אפשרות התובע לפתוח את התיק על סמך המצאה לכתובת לא נכונה - בנושא זה מומלץ להתייעץ עם עו"ד מומחה להוצאה לפועל.
בהצלחה.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב השאלה אינה ברורה, חסר מידע ואף אינה מתאימה למענה כללי (מומלץ לפנות לייעוץ פרטני - פנה לעו"ד שמייצג אותך בהליך ככל והנך מיוצג). האם הקצבה מביטוח פרטי או ביטוח לאומי? האם הקצבה תחליף לשכר...
המשך תשובה