שלום רב, אחי בתהליך סופי של פשיטת רגל נקבע תשלום של 60 אלף ש"ח לקבלת הפטר. שילם חצי עד כה. אמי נפטרה בדיוק מכרה דירה ביחד עם אבי על מנת לקנות דירה חדשה. ישנה דרישה מצד הכונס שישלם את חלקו בירושה שהיא חמישים אחוז חלקי מספר האחים. אני שואל אם נקבעה תוכנת פירעון על פי החלטה מדוע הוא מחויב לשלם יותר ממה שנשאר מה גם שלהבנתי העניין לא קשור לתשלום הקבוע עד קבלת הפטר. תודה
שי שלום,
ישנה פסיקה שקובעת שכספים שהחייב זכאי להם בתקופת הביניים הזו, קרי: ממועד אישור תוכנית הפירעון ועד להפטר החלוט, שייכת לנושים.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב עליך לפנות לסיוע המשפטי ולבקש החלפת ייצוג ולנמק את הסיבות לכך אתה יכול גם לשכור שירותי עו"ד פרטי לבחירתך, אולם זה כמובן יהיה כרוך בעלויות בברכה רגב אלקיים, עו"ד...
המשך תשובה