שלום זכיתי בפרויקט מחיר למשתכן ישנה דירה שהייתה רשומה על שמה של אימי ואבי...אימי נפטרה לפני 18 שנה ואבי נכנס לחובות הנכס כרגע בכונס נכסים לפני מכירה יש לציין שהוריי היו גרושים זאת אומרת שהחצי של אמי עובר ישירות ליורשים אנחנו שלושה אחים מה שכן אנחנו לא עשינו צו ירושה אלה הכונס עשה זאת. איך זה מתבטא כרגע לגבי?אאבד את הזכות שלי?
.jpg)
על פי הרשום אין שום בעיה ואת עומדת בקריטריונים מאחר ויש לך פחות משליש דירה. יחד עם זאת ניכר כי את זקוקה לייעוץ משפטי מורחב יותר על מנת לבחון את הנושא.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
צריך לבדוק האם ניתן להשיב את הגלגל לאחור ולהוציא רק את הצד שביטל מהזכיה. עקרונית אני לא רואה סיבה שלא יהיה אפשרי לעשות זאת. מצד שני זה עשוי למנוע מבעלך להשתתף בהגרלות בעתיד והוא יצטרך לחתום על תצהיר. ...
המשך תשובה