היי ליאור, ביצענו תשלום של כמעט שליש מגובה עלות הדירה, אנחנו לקראת תהליך גירושין ואני מעוניינת לבטל את הדירה ולקבל כספי חזרה, בעוד שהצד השני מנסה להתחמק מחתימה על ביטול הדירה המשותפת. האם זה תופס שרק צד אחד יחתום (כאשר אני שמתי את מרבית הכס; מחשבוני הפרטי)? ואם לא, מהi האפשרויות העומדות בפניי כרגע? תודה.
.jpg)
הקבלן לא יקבל חתימה של צד אחד בלבד. האם במסגרת ההליך ביניכם זה מהלך שהוסכם? אם כן ניתן להוציא צו לחייב את הצד השני לחתום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הפיצוי המוסכם אינו מוגבל בזמן. הקבלן יכול תמיד לתבוע יותר אך הוא צריך להוכיח נזק בפועל בבימ"ש (מה שלא פשוט כלל לאור העובדה שאין כמעט הוצאות שיווק). אציין שבמקרים רבים שליווינו, הקבלנים לרוב מסכימים לה...
המשך תשובה