שלום, זכיתי במחיר למשתכן, כשהגעתי לכנס לבחור דירה אמרו לי שהעירייה דורשת 6 דירות שמיועדות ל"בני מקום" משום שלא קיבלה אותם בהגרלות הקודמות. לפיכך לא נותרה לי דירה על אף שזכיתי. יש מה לעשות עם זה? את מי לתבוע אם בכלל? אכיפה לקבל את הדירה או לתבוע פיצוי על ההפרש שיכולתי לחסוך בפרויקט?
.jpg)
נשמע לי תמוה מאוד. באיזה פרויקט מדובר?? ניכר כי יש לבחון את המקרה לגופו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
על מנת להיחשב כמשפרי דיור אסור שתהיה לכם יותר מדירה אחת במשך שנה בשלוש השנים האחרונות. את הדירה אתם צריכים למכור תוך 12 חודשים מהרגע שהיא מוכנה (ככל שהיא נרכשה לפני שהיתה מוכנה) אם לא תמכרו תשלמו מס...
המשך תשובה