יש ברשותי 50% דירה. היה וזכיתי במחיר למשתכן כמשפר דיור, להבנתי מרגע קבלת טופס 4 עלי למכור את חלקיות הדירה שברשותי תוך 18 חודשים. 1. האם אוכל למכור 18% מהדירה ובכך לעמוד בתנאים? או שמא אצטרך למכור את כל ה-50%? 2. לאחר תקופה מסויימת אוכל לרכוש את חלקיות הדירה שוב?
.jpg)
המטרה היא למכור את הדירה שברשותך - ולא להותיר שליש. לא ידוע לי על בעיה להחזיר את החזקה בדירה מאוחר יותר אבל יש לקחת בחשבון שמדובר בארוע מס נוסף...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1. התשובה היא כן. במסגרת החתימה על ההסכם החותם מצהיר שלבן הזוג אין דירה. 2. עשוי לעזור. תלוי מה אומר הסכם הממון בכל הנוגע להפרדה הרכושית. לא בכל מצב משרד הבינוי והשיכון מאשר את ההפרדה למרות שבמספר מ...
המשך תשובה