שלום, קניתי דירה במחיר למשתכן, יש לי רטיבות בחדר, 8 חודשיים לא תוקן. הרטיבות מהפנטהאוז מעליי. התקשרו אליי מהקבלן ואמרו לי תתבע את הדייר לא בעיה שלנו, לטענתם הדייר לא נותן להם להיכנס לדירה לתקן לי את הרטיבות, עד שיתקנו אצלו את הרטיבות, יש לציין שהתחילה לדייר רטיבות 8 חודשיים אחרי. אמרתי לקבלן שהאחריות שלי מולו ושהוא יתבע את הדייר אם הוא לא נותן לו להיכנס לדירה שלו לתקן לי את הרטיבות. על מי האחריות "לשבור את הראש" מול הדייר? שלי או של הקבלן? מה זה קשור אליי המחלוקות של הקבלן עם הדייר מעליי. חשוב לציין שלדייר מעליי במשך 7 חודשיים לא היה בעיה שיכנסו לסדר לי את הבעיה עד שהתחילה גם אצלו רטיבות ובמשך פניות לקבלן 7 חודשיים לא תיקן כלום. אשמח לתשובה, תודה ויום טוב
יש לפעול מול הדייר ומול הבלן במקביל. גם הקבלן - לו האחריות לתיקון, לא יכול לשבת בחיבוק ידיים אלא לפעול מול הדייר הסרבן. מציע לך לפעול באמצעות עורך דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
053-8007618
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יש אפשרות אך לרוב רושמים מישכון - (כמו שהבנק רושם שהוא נותן משכנתה) וניתן בנוסף להחתים את החברה על כתב התחייבות. ...
המשך תשובה