שלום וברכה הקבלן טוען שהוא לא צריך לשלם בסוף ימי הגרייס את הפיצויים משום שמדובר בכוח עליון. אשמח לדעת אם הוא צודק וכאלו שכבר קיבלו תשלום הפסיקו לקבל משום שהוא טוען לכוח עליון. אשמח לדעת אם הוא צודק
.jpg)
כבר נפסק שמלחמה אינה מהווה כוח עליון. בנוסף במדינה שלנו לצערנו יש מבצעים אחד לכמה שנים. במהלך חיים של פרויקט סביר להניח שתתקיים מערכה כזו או אחרת ועל כן לא מדובר במקרה שאינו סביר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
השאלה היא אם מדובר בשטח מחסן לפי חוק מכר או בפועל. צריך לבדוק מה עובי הקירות וכו`. במקרים בהם נתקלנו בתופעה לעיתים הקבלן נאלץ לפצות את הרוכשים. יש לבחון את הנושא לגופו...
המשך תשובה