זכינו בדירה בפרויקט מחיר מטרה לפני 4 שנים. מועד המסירה החוזי המקורי חלף לפני שבעה חודשים. הקבלן טוען שהאיחור נובע מנסיבות שאינן בשליטתו ועיכובים בקבלת היתרים מהרשות המקומית ולכן מסרב לשלם את הפיצוי הקבוע בחוק . בנוסף, הוא דורש להמשיך לשלם הפרשי הצמדה למדד תשומות הבנייה על יתרת התשלום, למרות שהבנייה כבר הסתיימה והדירה עומדת מוכנה "על הנייר" ללא טופס 4. מה הזכויות שלנו?
.jpg)
התצהיר הוא חלק ממסמכי ההסכם בו אתה מתחייב לא למכור את הדירה במהלך תקופת ההגבלה ושאתה זכאי (חסר/משפר דיור). אמליץ שתיקח עו"ד מטעמך שאתה חותם על העסקה הגדולה ביותר בחיים ושהוא יסביר לך מה המשמעות של כל ...
המשך תשובה