שלום אני תושב מוא"ז שומרון מחויב על ארנונה + וועד מקומי על מבנים שאושר לי להניח באופן זמני בשטח מסוים, המבנים נהרסו ואינם ראויים לשימוש ואני מבקש לערער האם יש לי סיכוי לזה
יוסי שלום
אודה כעי לא ברור לי מה המצב המשפטי. אם המבנים נהרסו אין מקוטם לארנונה על מבנה. אם הם לא ראויים לשימוש יש לבקש פטור מארנונה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. ראשית מזל טוב. כעיקרון הליך לקיחת המשכנתא דומה לכל מקום אחר (מבחינת הבנק), למעט העובדה כי בכל סוג מרשם (ישנם מספר מרשמים שונים ביהודה ושומרון), יש פרוצדורה אחרת. כמו כן, כדאי לוודא מראש מול ...
המשך תשובה