שלום אני תושב מוא"ז שומרון מחויב על ארנונה + וועד מקומי על מבנים שאושר לי להניח באופן זמני בשטח מסוים, המבנים נהרסו ואינם ראויים לשימוש ואני מבקש לערער האם יש לי סיכוי לזה
יוסי שלום
אודה כעי לא ברור לי מה המצב המשפטי. אם המבנים נהרסו אין מקוטם לארנונה על מבנה. אם הם לא ראויים לשימוש יש לבקש פטור מארנונה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מירי שלום. ביהודה ושומרון ישנן מרשמים שונים ובכל אחד מהם יש פרוצדורה וסוג של "הערה" שונה ולכן כדי לענות על שאלת באופן מדויק, אני צריך לדעת היכן רשום המקרקעין עליו את שואלת. ככלל, אם מדובר במקרקעין הר...
המשך תשובה