שלום לעו"ד ברצוני להוסיף מרפסת בנויה לביתי שנמצא בשומרון. במה תלוי גובה התשלום לרשויות בכל הקשור למיסים והיטלים. מה באפשרותי לעשות כדי לצמצם את העלויות ככל האפשר? תודה

בגין כל תוספת בניה יש להוציא היתר ולשלם אגרה כדין בהתאם למ"ר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום. ככל ומדבור בהסכם חכירה, המשמעות היא שהנכס מנוהל ברמ"י (מנהל איו"ש). תבקש הסכם חכירה ואישור זכויות. לגבי סטאטוס הבניה אפשר לבדוק במועצה אזורית גוש עציון. אם צריך עזרה עבר לזה, דבר איתי ...
המשך תשובה